vineri, 16 ianuarie 2015

Evharisto

        Îmi amintesc o zi frumoasă.O dimineață frumoasă de iarnă, puțin friguroasă cu ceață. Duminică.
Am ajuns la biserică și părintele mă trimite să aduc cinci prescuri de la o altă biserică din apropiere, la aproximativ un kilometru distanță. Am alergat pentru a fi în timp. Acolo, când le-am spus pentru cine vreau să cumpăr prescurile, doamnele de la pangar mi le-au dăruit; nu au vrut să vândă.  Am mulțumit și am alergat înapoi. Am adus la altar prescurile, am returnat banii primiți iar părintele mi-a mulțumit. Apoi acele prescuri au fost folosite pentru a Mulțumi, pentru fiecare din acea duminică, pentru vii, pentru adormiți, pentru întreaga creație.
Atât avem de făcut. Să transportăm un ”mulțumesc” de la unul la altul iar în final să ajungă la Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu