marți, 20 ianuarie 2015

Hristos Anesti!


Ce este cu tine? Vreau să văd entziasm, avânt, elan, tinerețe! Creștinismul are foarte multe mesaje. Însă unul puternic este: ”Hristos a înviat!” Știi ce înseamnă? Când eram copil nu realizam ce înseamnă. În afară de un salut religios de Paști sau o comemorare a unor evenimente. Înseamnă în primul rând că vom învia și noi. Că vor învia toți oamenii. Nu poți fi numit creștin dacă nu crezi asta. În simbolul credinței se mărturisește: ”aștept învierea morților”.

Este greu să descriu în cuvinte. Au descris alții care au fost într-adevăr trăitori. Dar când aud aceste cuvinte: ”Hristos a înviat!” Este un sentiment de bucurie, de izbândă. Un fel de ”Yeesssssssss!” Dacă la victoria unei echipe de fotbal iubite într-un meci important suporterii înfocați parcă nu pot face față valului de împlinire care îi copleșește, aici este mult mai mult. Este celebrarea unei victorii veșnice. Nu ai jucat tu, dar chiar tu ai câștigat. Mereu veselie. Mereu săruți cupa, mereu bei șampania.

 



Iartă-mi nepărtășiile,

dezbinările.

Am știut mereu că ești

și vei fi.

Nimeni nu mă poate minți.

Eu însumi Te-am apucat de

picior în fiecare crin,

în sărut,

visuri de îndrăgostit.

Când toate se vor trece,

și crinuri

și vise

fi-vor toate innoite cu Tine

Cel ce ești
si vei fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu